top of page
Hi MediaMarkt, we are here to help.
Do you have any questions? Check out our FAQ below.
-
Mijn pakket heeft de status ‘Bezorgd’, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?Ligt het pakketje ook niet bij de buren? Neem dan contact op met de klantenservice van de winkel. Zij zullen een onderzoek starten.
-
Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?De datum en de verwachte bezorgtijd van jouw pakketje kan je terugvinden bovenaan jouw Track & Trace pagina, samen met andere bezorgstatussen. Avondleveringen vinden standaard plaats tussen 17:00 uur en 22:00 uur.
-
Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?Indien er geen extra verificatie nodig is, dan wordt er geprobeerd om jouw pakket te bezorgen bij de buren. Mocht dat ook niet lukken, dan wordt er een nieuwe bezorgpoging gepland. De nieuwe datum en tijd vind je terug bovenaan jouw Track & Trace pagina.
-
Mijn pakket is niet bezorgd, maar ik was thuis. Wat nu?De koerier doet er alles aan om jouw pakket te bezorgen op het aangegeven bezorgmoment. In sommige gevallen kan het helaas voorkomen dat de koerier verhinderd is door onvoorziene omstandigheden. Wanneer de bezorging niet gelukt is, wordt er een nieuwe bezorgpoging gepland. De nieuwe tijd vind je bovenaan de Track & Trace pagina.
-
Moet ik een handtekening plaatsen voor ontvangst?Indien dit is vereist door de webshop kan er worden gevraagd om een handtekening voor ontvangst. De koerier zal hier om vragen tijdens het afleveren van jouw pakketje.
-
Is er een verificatiecode (2 Factor) nodig voor ontvangst?Indien dit is vereist door de webshop, dan heb je een mail en/of SMS ontvangen met daarin een verificatiecode. Het is belangrijk dat je deze eerst doorgeeft, zodat de koerier dit kan invoeren. Indien succesvol dan kan het pakket worden overhandigd. Vraagt de koerier om een code, maar je kan deze niet vinden? Dan kan je de code opnieuw ontvangen door te klikken op 'Verstuur verificatiecode opnieuw'. Deze optie vind je op jouw Track & Trace pagina.
bottom of page